پخش زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
English عربي
4474
-
الف
+

سینما نیمکت و چند فیلم ایرانی دیگر در جشنواره گوا

فیلم «سینما نیمکت» به کارگردانی محمد رحمانیان در جشنواره "گوا" به روی پرده می‌رود.

فیلم «سینما نیمکت» به کارگردانی محمد رحمانیان در جشنواره "گوا" به روی پرده می‌رود.

به گزارش آی‌فیلم، به نقل از روابط عمومی بنیاد سینمایی فارابی، فیلم «سینما نیمکت» به کارگردانی محمد رحمانیان در چهل و هفتمین جشنواره بین المللی فیلم گوآ در هند به نمایش در می‌آید.

«سینما نیمکت» پیش از این در بخش مسابقه مونترال، نمایش اختتامیه جشنواره فیلم های آسیایی رم، جشنواره فیلم میل ولی آمریکا و جشنواره سائوپائولوی برزیل شرکت کرده است. این فیلم در چهل و هفتمین جشنواره بین المللی فیلم گوا، در بخش سینمای جهان روی پرده می رود. این جشنواره بین المللی، بنا به تقویم فیاپف در رده جشنواره‌های رقابتی بین‌المللی (رده الف) قرار دارد.

علی عمرانی، مهتاب نصیرپور، هومن برق‌نورد، اشکان خطیبی، اصغر پیران و رضا ناجى از جمله بازیگران این فیلم هستند.

بنا به اطلاعات مندرج در سایت جشنواره، فیلم هایی چون «دختر» (رضا میرکریمی) در بخش مسابقه بین‌الملل، «بلوگا» (مهدی جعفری) در بخش شورای بین‌المللی فیلم و تلویزیون یونسکو (جایزه گاندی)، «اژدها وارد می شود» (مانی حقیقی)، «وارونگی» (بهنام بهزادی)، «مالاریا» (پرویز شهبازی)، «رفتن» (نوید محمودی) و «باران می بارد» (علی صفی خانی) در بخش سینمای جهان، «فروشنده» (اصغر فرهادی) در بخش آثار استادان، «۷۶ دقیقه و ۱۵ ثانیه» (سیف الله صمدیان) در بخش مستند سازی افسانه ها و «زیر درختان زیتون»، «باد مارا خواهد برد»، «۱۰»، «شیرین» و «طعم گیلاس» در بخش بزرگداشت عباس کیارستمی نیز حضور دارند.

گفتنی است چهل و هفتمین جشنواره بین‌المللی فیلم گوآ از ۳۰ آبان ماه تا ۸ آذرماه در شهر گوآ در کشور هند برگزار می‌شود.

س م / س م

نظر شما
ارسال نظر